5 anys al teu costat!

Velas-cumpleaños-5

Avui fa 5 anys que vaig sentir la teva pell damunt la meva per primera vegada, vaig veure els teus ulls preciosos i em vaig sentir la mare més feliç del món. Avui fa 5 anys que vam ser pares per segon cop i que el teu germà va deixar de ser fill únic per convertir-se, per sempre, en el teu germà gran, a qui tant admires. Avui fa 5 anys que vam descobrir que estimar no té límits i que el nostre cor té capacitat infinita per repartir amor…

Al teu costat hem après a caminar sense pressa, a embadalir-nos amb els teus arguments, a cultivar la paciència, a estimar-te cada dia i veure com ens omples de vida…Un segon fill et permet pendre’t les coses amb més calma, perquè ja tens l’experiència del primer i saps que ni tot és tan greu ni res és tan fàcil.

Amb la sort de tenir un germà més gran, ens ha fet la sensació que tot ho has fet abans: vas caminar abans que en Guim, vas començar a parlar molt més clar de seguida, vas aprendre a anar amb bicicleta molt aviat i ara ja vols començar a llegir com el teu germà. I és que tenir algú per sobre t’anima a superar-te molt més que quan ets un de sol. Això ho hem constatat. I ara em pregunto si el teu germà petit també tindrà aquestes ganes boges d’assemblar-se a tu…

 

 

 

Deixa un comentari

