MAMAMORFOSIS: La transformació de la maternitat

mamamorfosis

Concebre un ésserr dins teu és quelcom extraordinari i únic. L’embaràs, el part, la lactància, la criança, els vincles afectius que s’estableixen entre mares i fills…la Maternitat és la transformació vital més profunda que pot experimentar una dona.

Em fa molta il·lusió aquest post! Avui us vull parlar d’un projecte xulíssim del que tinc l’honor de formar-ne part. Es tracta del llibre MAMAMORFOSIS: las 200 caras de la luna, un projecte literari conjunt, un recull de testimonis de mares conscients que comparteixen les seves experiències i vivències en el sorprenent món de la maternitat.

La idea original d’aquesta aventura és d’una mare, mestra, psicòloga i blogger que es fa dir Aguamarina: una mallorquina molt emprenedora i molt ficada en el món de la criança respectuosa i l’educació, autora d’un blog preciós que no podeu deixar de visitar que es diu De mi casa al mundo. De fet, va ser a través de conèixer el seu blog (i el d’altres mares super creatives) que em vaig inspirar i motivar per iniciar Pessigolles i Petons.

Fa uns mesos va fer una crida a través de les xarxes socials demanant mares que, amb la seva veu, volguéssin formar part d’aquest projecte tan especial. Tot i que en un primer moment vaig pensar que potser no tindria el temps necessari per comprometre’m amb aquest llibre, una veueta a dins meu em deia que en seria del tot capaç! I així va ser com em vaig posar en contacte amb ella per explicar la meva expriència en la transformació de la maternitat.

L’Aguamarina ha fet un treball molt intens, de selecció de continguts, de correccions, de recerca de mares conegudes que recolzin aquest projecte…fins i tot ha aconseguit la creació d’un booktrailer i una banda sonora per part del grup Pepet i Marieta. Si voleu conèixer tots els detalls de MAMAMORFOSIS podeu visitar la pàgina que l’Aguamarina ha creat especialment pel projecte.

CABECERA

Finalment us volem anunciar que el llibre veurà la llum el proper 15 de setembre de 2015!!!! Un llibre altruista i lliure, electrònic, autopublicat i gratuït.

I per acabar, des d’aquest petit raconet, vull donar les gràcies a l’Aguamarina per la seva empenta, pel seu positivisme, la seva persverança i la seva honestedat; per obrir-nos les portes i deixar-nos formar part d’aquesta idea que ha esdevingut un projecte preciós i màgic!

Us convidem a llegir-lo, no us el perdeu!

 

 

Deixa un comentari

