La tornada a la feina…

work

Fa dies que em miro el calendari de reüll, com si no volgués veure que en l’espai de demà hi vaig escriure fa molt temps “incorporació a la feina“…i finalment ha arribat, aquell dia que fa 8 mesos, quan va néixer el meu petit, em semblava tan llunyà…ja és aquí. Em vaig fent la llista mentalment de tot el que li haig de recordar a la meva mare (roba, horaris, bolquers, menjar, joguines, cançons, passeig…) que aquesta tarda s’instal.larà a casa per fer-se càrrec del nen. Fa tres dies que em vaig treient llet per fer reserva a la nevera, ja que l’Iu no vol la llet de fórmula ni en pintura! I me’l miro i penso que durant 8 mesos hem estat les 24 hores del dia junts i demà serà un dia estrany.

Tinc ganes de tornar a la feina, no em fa cap mandra, veure els companys/es i els nens/es de l’escola em ve molt de gust. Sé que el meu fill estarà en bones mans i que no haig de patir per res, tanmateix sento un formigueig a la panxa en pensar que demà ens separarem durant moltes hores. Estic tranquil·la però amb un neguit alhora, no em fa cap por deixar-lo, però sento que el trobaré molt a faltar…i ell a mi? Em trobarà a faltar?

Malgrat tenir la certesa de que demà tot anirà bé, no puc evitar sentir-me una mica trista per haver-me de separar del meu fillet. Tinc l’avantatge que ja ho he viscut amb els altres dos i sé que és una sensació del tot superable…així que m’espolso les pors i em convenço de trobar la part positiva de tot plegat: la meva mare estarà encantada de fer de super àvia, jo em passaré el dia ben distreta a la feina i quan torni a casa a la tarda, segur que passarem una bona estona junts recuperant les hores de pit perdudes…

I mentrestant vaig pensant que si visquéssim als països nòrdics, demà no m’hauria d’incorporar a la feina…

Anuncis

Deixa un comentari

