el primer post

Aquest és el meu primer blog i el meu primer post. Encara no sé si això serà bona idea, si tindrà continuïtat, si tindré temps per escriure-hi sovint…però mira, ara que estic de permís de maternitat penso que és un bon moment per començar.

Inspirada en mil blogs originals de mares que expliquen les seves aventures i desventures, m’he proposat afegir-me a la comunitat de mamis modernes que es passen el dia amunt i avall, estimant, organitzant, jugant, endreçant, rentant i…que encara tenen temps per fer un blog! Que bèstia! Les admiro a totes i espero poder ser una d’elles ben aviat. I és que escriure et fa reordenar les idees, reflexionar sobre el teu dia a dia, treure la creativitat que a vegades perdem pel camí i, sobretot, compartir un bocinet de la teva petita història en el gran univers de la xarxa.

Un cop decidida a fer un blog, he hagut de pensar el nom: m’ha costat molt trobar-ne un que no estigués ocupat, i després d’alguns intents, finalment n’he trobat un que estava lliure! Visca! A casa mai falten ni Pessigolles ni Petons, i procuro fer-ne tants com puc!

Tinc tres fills preciosos i bonics (de 6 anys i mig, 4 anys i 5 mesos) als qui estimo més que a mi i que m’han fet créixer com a persona, d’això n’estic segura. I quan ets mare, com que et canvia l’ordre de les prioritats completament, mires i vius la vida des d’un altre angle que abans no havies descobert; tot es capgira i el primer són els nens i la resta pot esperar!

I no voldria acabar aquest primer post sense parlar del pare de les criatures, gràcies al qual tenim els tres nens (i dic nens perquè de nenes no en tenim) més meravellosos del món! El meu company és un motivat de primer ordre amb qui passejo per la vida feliç i contenta d’estimar-lo i sentir-me estimada.

I fins aquí el primer! Espero que n’hi hagi molts més!

Anuncis

5 pensaments sobre “el primer post

  1. Per començar no està gens malament! no dubtis que esperaré cada entrada teva amb entusiasme! molta energia i ganes de compartir les experiències amb la resta de mames i papes!!!
    Abraçadeta ben grossa!

    M'agrada

  2. Preciosa!!! m’encanta!. Veig que vas forta eh! dos dies…dos posts!!! genial!.
    El que no trobo és com fer-me arribar les notificacions al correu electrònic!.
    Va…que les trimares podem amb això i més!.

    M'agrada

    • Bonica! El Blogscat tenia alguna limitació, com per exemple aquesta, que els seguidors no podien rebre notificacions per mail. Però ja està aregalt! M’he passat a wordpress i així puc posar els ginys que vulgui!
      Gràcies per llegir-me! Muuuuuua!

      M'agrada

Deixa un comentari

